0771 - 145 145 Ring oss gärna Ons 10:00 - 18:00

Funderar du på något?

Vanliga frågor

  • Kan jag ändra min bokning i efterhand?

    Om du vill ändra din bokning (t.ex. ändra ankomstdag) är du välkommen att kontakta oss på 0771-145 145 eller via mail på: bokning@hotelspecials.se. Ange alltid bokningsnummer och namn när du kontaktar oss.

  • Hur gör jag om jag vill avboka?

    Avbokningar ska göras via den länk som finns i din bekräftelse som du får via e-post. Du kan också kontakta oss på 0771-145 145 eller e-posta på bokning@hotelspecials.se för att avboka. Var noga med att ange ditt namn, ankomstdatum och bokningsnummer. Du måste alltid få din avbokning bekräftad via e-post för att den ska vara giltig. Avbokningar som sker direkt till hotellet är inte giltiga och räknas därför som en för sen avbokning (kostnad 150 kr). Om avbokningstiden har gått ut kan hotellet och HotelSpecials.se debitera dig kostnader för detta (se våra villkor). Vi rekommenderar dig därför att avboka så tidigt som möjligt.

  • Vad händer om jag inte fått någon bekräftelse via e-post?

    Om du inte har mottagit någon bekräftelse på din bokning via e-post måste du kontakta oss via e-post eller telefon. För att vi ska kunna hjälpa dig bör du bifoga uppgifter om ditt namn, hotellets namn och staden samt ankomstdatum och vistelsens längd.

  • Vad händer om hotellet är fullbokat?

    I enstaka fall kan hotell bli fullbokade samtidigt som du gör din bokning. I dessa fall kontaktar vi dig genast för att erbjuda fullvärdiga alternativ.

  • Är det möjligt att boka direkt till hotellet?

    Erbjudandena på HotelSpecials.se är endast möjliga att boka via www.hotelspecials.se. Om du bokar direkt via hotellet finns det en stor risk att priset blir högre.

  • När får jag en bekräftelse på min bokning?

    Direkt efter din bokning får du den bekräftad via e-post. Om du inte får denna bekräftelse efter din bokning bör du kontakta oss på 0771-145 145 eller bokning@hotelspecials.se . Vissa förfrågningar får du bekräftade på inom 24 timmar.

  • Går det bra att göra bokningen via telefon?

    Självklart! Du är välkommen att kontakta vår kundtjänst på 0771-145 145 om du har frågor eller behöver hjälp med din bokning. Våra öppettider är mån-fre 09:00-22:00 samt lör-sön 12:00-18:00.

  • Vad kostar det för barn?

    För barn gäller speciella priser. Beroende på barnets ålder kan de bokas till ett extra tillägg. Om detta tillägg inte anges kan du kontakta oss. Ett krav för att barnpriser ska gälla är att de bor i samma rum som sina föräldrar. Om hotellen inte har familjerum kan oftast ett barn sova i samma rum som föräldrarna. Alla hotell har olika regler vad gäller antalet barn i ett rum. Vi hjälper dig gärna med de bästa alternativen för just din familj.

  • Var kan jag vända mig med klagomål?

    Vid frågor du alltid välkommen att kontakta oss på info@hotelspecials.se. Du kan också kontakta oss via telefon på 0771-145 145. Vårt kundcenter är öppet följande tider: Mån-fre 09:00-22:00 och lör-sön 12:00-18:00.

Finner du inte din fråga?

Kontakta oss