Novotel Hannover , 4 Stjärnor

Podbielskistraße 21-23 30163 Hannover Tyskland

Om hotellet

  • Läge
    8.7
  • Värde för pengarna
    8.5
  • Personalens vänlighet
    8.7
  • Atmosfär
    8.8
  • Rumskomfort och kvalitet
    8.6
  • Renlighet
    8.7
Baserat på 63 verifierade recensioner av riktiga gäster.
Mycket nära till centrum, parkeringsgarage under hotellet, mycket rent, fina rum, trevlig wellness, mycket omfattande och utsökt frukost
Gästrecension ‐ be, 4 Nov 2023
Podbielskistraße 21-23 30163 Hannover Tyskland
Närliggande platser
Centrum
3 km
Tågstation
3 km
Tunnelbana
200 m
Flygplats
10 km

När vill ni åka?

Dina resedatum

Få exklusiva rabatter på detta hotell genom att bli medlem

Mest populära erbjudandet:

Rum

Hotellet är slutsålt de angivna datumen!

Se lediga hotell närheten Rensa datumval
Finner boende...

Oops, något gick fel...

Försök igen

Uppdatera sidan om det inte fungerar.

Oops, något gick fel...

Försök igen

Uppdatera sidan om det inte fungerar.

details are loading...

Hotellinformation

  • Podbielskistraße 21-23, 30163 , Hannover, Tyskland
  • Incheckning 15:00

  • Utcheckning 12:00

  • 24-timmars reception

  • Tidig incheckning. Du får inte tillgång till rummet tidigare, men är välkommen att lämna ditt bagage i receptionen.

  • Tillåtet: I alla rum

  • 20 € per husdjur per natt

  • Hela hotellet är rökfritt

  • American Express
  • Kontanter i lokal valuta
  • Meastro (PIN)
  • MasterCard
  • VISA
  • 205

  • Engelska
  • Tyska
8.7 /10 Mycket bra
Baserat på 63 verifierade recensioner av riktiga gäster.
  • Läge
    8.7
  • Värde för pengarna
    8.5
  • Personalens vänlighet
    8.7
  • Atmosfär
    8.8
  • Rumskomfort och kvalitet
    8.6
  • Renlighet
    8.7
  • Läge
    8.7
  • Värde för pengarna
    8.5
  • Personalens vänlighet
    8.7
  • Atmosfär
    8.8
  • Rumskomfort och kvalitet
    8.6
  • Renlighet
    8.7
8.7 /10 Mycket bra
Baserat på 63 verifierade recensioner av riktiga gäster.
  • Läge
    8.7
  • Värde för pengarna
    8.5
  • Personalens vänlighet
    8.7
  • Atmosfär
    8.8
  • Rumskomfort och kvalitet
    8.6
  • Renlighet
    8.7
  • Läge
    8.7
  • Värde för pengarna
    8.5
  • Personalens vänlighet
    8.7
  • Atmosfär
    8.8
  • Rumskomfort och kvalitet
    8.6
  • Renlighet
    8.7
7.7 /10 Bra
Gästrecension - Deutschland
13 April 2026 , Par över 35 år
  • Läget är utmärkt.
  • Die Lage ist super.
  • Ljusförhållandena i rum 121, särskilt i badrummet eller hallen, tar lite tid att vänja sig vid.
  • Die Lichtverhältnisse im Zimmer 121 besonders im Bad oder Flur sind gewöhnungsbedürftig.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
8.7 /10 Mycket bra
Gästrecension - Deutschland
1 Januari 2026 , Par över 35 år
  • Gästen har inte lämnat några övriga kommentarer om sin vistelse.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
9.1 /10 Fantastiskt
Andree Müller - Deutschland
8 December 2025 , Grupp
  • Gästen har inte lämnat några övriga kommentarer om sin vistelse.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
9.0 /10 Fantastiskt
Gästrecension - Deutschland
30 September 2025 , Par över 35 år
  • Mycket centralt beläget. Vi har besökt Novotel Hannover i många år.
  • Sehr zentral gelegen. Wir kommen schon seit sehr vielen Jahren in das Novotel Hannover
  • Tyvärr är extern parkering i garaget under jord mycket dyr.
  • Leider ist das externe Parken in der Tiefgarage sehr teuer.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
7.9 /10 Bra
Gästrecension - Deutschland
1 September 2025 , Par över 35 år
  • Tyst för Hannover
  • Ruhig für Hannover
  • Mycket dyrt parkeringsgarage rekommenderades av personalen som ett bra pris. Repiga sängkläder.
  • Sehr teuere Tiefgarage wurde vom Personal als günstig empfohlen. Kratzige Bettwäsche.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
7.9 /10 Bra
Gästrecension - Deutschland
11 Augusti 2025 , Grupp
  • Gästen har inte lämnat några övriga kommentarer om sin vistelse.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
8.7 /10 Mycket bra
Gästrecension - Deutschland
15 Maj 2025 , Familj med barn under 12 år
  • Gästen har inte lämnat några övriga kommentarer om sin vistelse.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
10.0 /10 Fantastiskt
Gästrecension - Nederland
5 Maj 2025 , Par över 35 år
  • Gästen har inte lämnat några övriga kommentarer om sin vistelse.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
9.0 /10 Fantastiskt
Gästrecension - Deutschland
28 April 2025 , Par över 35 år
  • Mycket bra transportförbindelser; Tunnelbanestationen ligger bara två minuter bort, vilket tar dig till stadens centrum på nolltid. Hotellet erbjuder mycket trevliga och rymliga rum, renligheten är mycket bra och sängkläderna byts regelbundet (ingen förvarning krävs). Frukostbuffén är mycket omfattande och välsmakande.
  • Sehr gute Verkehrsanbindung, innerhalb von zwei Minuten ist man bei der U-Bahn-Station, mit der man innerhalb kürzester Zeit in die Stadtmitte gelangt. Das Hotel bietet sehr schöne und geräumige Zimmer, die Sauberkeit ist sehr gut, der Wäschewechsel regelmäßig (muss vorher nicht angemeldet werden). Das Frühstücksbuffet ist sehr umfangreich und schmackhaft.
  • WiFi-nätet är för svagt. Det tog en evighet för en webbplats att öppnas.
  • Der WLAN zu schwach. Es dauerte ewig, bis sich eine Internetseite öffnete.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
9.1 /10 Fantastiskt
Gästrecension - Deutschland
27 April 2025 , Pensionerat par
  • Hotellet är mycket centralt beläget. Du kan nå stadens centrum på knappt 2 km till fots. Annars ligger närmaste tunnelbanestation bara ett stenkast bort. Mycket trevligt rum, bra frukost, vänlig servicepersonal.
  • Das Hotel liegt super zentral. Man kann die Stadtmitte in knapp 2 km zu Fuß erreichen. Ansonsten ist die nächste U-Bahn Station nur einen Steinwurf entfernt. Sehr schönes Zimmer, gutes Frühstück, freundliche Servicekräfte.
  • Tyvärr var bubbelpoolen trasig under vår 3-dagars vistelse och kunde inte användas. Men det var bara en tillfällig negativ punkt.
  • Der Whirlpool war während unseres 3 tägigen Aufenthalt leider defekt und konnte nicht benutzt werden. Aber das war ja nur ein temporärer Minuspunkt.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
Uppdaterar recensioner...

Oops, något gick fel...

Försök igen

Uppdatera sidan om det inte fungerar.

Parkering Parkering på hotellet 30 € per dag
Incheckning 15:00 - Utcheckning 12:00
Husdjur
  • Tillåtet: I alla rum
  • 20 € per husdjur per natt
Rökning Hela hotellet är rökfritt