Hej, hur kan vi hjälpa dig?

Vanliga frågor

  • Kan jag ändra min bokning i efterhand?

    Om du vill ändra din bokning (t.ex. ändra ankomstdag) är du välkommen att kontakta oss via mail på: info@hotelspecials.se. Ange alltid bokningsnummer och namn när du kontaktar oss.

  • Hur gör jag om jag vill avboka?

    Avbokningar ska göras via den länk som finns i din bekräftelse som du får via e-post. Du kan också kontakta oss på e-post på bokning@hotelspecials.se för att avboka. Var noga med att ange ditt namn, ankomstdatum och bokningsnummer. Du måste alltid få din avbokning bekräftad via e-post för att den ska vara giltig. Om avbokningstiden har gått ut kan hotellet och HotelSpecials.se debitera dig kostnader för detta (se våra villkor). Vi rekommenderar dig därför att avboka så tidigt som möjligt.

    Om du saknar din bekräftelse kan du beställa en ny hör och sedan avboka via den. 

  • Vad händer om jag inte fått någon bekräftelse via e-post?

    Om du inte har mottagit någon bekräftelse på din bokning via e-post måste du kontakta oss via e-post. För att vi ska kunna hjälpa dig bör du bifoga uppgifter om ditt namn, hotellets namn och staden samt ankomstdatum och vistelsens längd.

  • Vad händer om hotellet är fullbokat?

    I enstaka fall kan hotell bli fullbokade samtidigt som du gör din bokning. I dessa fall kontaktar vi dig genast för att erbjuda fullvärdiga alternativ.

  • Är det möjligt att boka direkt till hotellet?

    Erbjudandena på HotelSpecials.se är endast möjliga att boka via www.hotelspecials.se. Om du bokar direkt via hotellet finns det en stor risk att priset blir högre.

Sök efter kategori

Har du några frågor?

Mer information