a&o Hamburg City , 2 Stjärnor

Nordkanalstraße 49 20097 Hamburg Tyskland
  • Modernt, prisvärt och centralt hotell
  • Bar, sky bar och terrass för avkoppling
  • Nära sevärdheter och shopping i Hamburg

Om hotellet

  • Modernt, prisvärt och centralt hotell
  • Bar, sky bar och terrass för avkoppling
  • Nära sevärdheter och shopping i Hamburg
a&o Hamburg City är ett modernt och prisvärt hotell med ett centralt läge i Hamburg. Här bor du med gångavstånd till stadens utbud av shopping, restauranger och sevärdheter, perfekt för dig som vill upptäcka mycket till ett bra pris.
  • Läge
    7.0
  • Värde för pengarna
    7.2
  • Personalens vänlighet
    7.8
  • Atmosfär
    7.4
  • Rumskomfort och kvalitet
    6.7
  • Renlighet
    6.8
  • Frukost
    7.2
Baserat på 92 verifierade recensioner av riktiga gäster.
Mycket centralt, bra tunnelbana och S-Bahn förbindelser. Om en 10-minuters promenad till centralstationen Underbart avslappnad, men ändå tyst.
Gästrecension ‐ de, 28 Feb 2023
Nordkanalstraße 49 20097 Hamburg Tyskland
Närliggande platser
Centrum
800 m
Buss
800 m
Tågstation
800 m
Tunnelbana
500 m
Flygplats
9.2 km

När vill ni åka?

Dina resedatum

Visa bara erbjudanden med:

Tyvärr finns det inga rum som matchar din sökning. Vill du prova med andra datum eller filter?

Mest populära erbjudandet:

Minst 10 % rabatt
Dubbelrum
Villkor
Dubbelrum
  • Inkluderar en bra frukost
  • Gratis avbokning
    Du avbokar gratis fram till 18:00 , på ankomstdagen
  • Betala på plats
Från 1029 kr.
per natt, 2 vuxna
Inga dolda avgifter
Inga dolda avgifter
Boka nu
Finner boende...

Oops, något gick fel...

Försök igen

Uppdatera sidan om det inte fungerar.

Oops, något gick fel...

Försök igen

Uppdatera sidan om det inte fungerar.

details are loading...

Hotellinformation

  • Nordkanalstraße 49, 20097 , Hamburg, Tyskland
  • Incheckning 15:00

  • Utcheckning 10:00

  • 24-timmars reception

  • Tidig incheckning. Du får inte tillgång till rummet tidigare, men är välkommen att lämna ditt bagage i receptionen.

  • Frukost mot tillägg 11,90 € per person per frukost

  • Måndag: 06:00 - 10:00

    Tisdag: 06:00 - 10:00

    Onsdag: 06:00 - 10:00

    Torsdag: 06:00 - 10:00

    Fredag: 06:00 - 10:00

    Lördag: 07:00 - 11:00

    Söndag: 07:00 - 11:00

  • Tillåtet: OK i vissa rum, på förfrågan. Observera att du inte är garanterad ett husdjursrum förrän din förfrågan är godkänd av hotellet.

  • 14 € per husdjur per natt

  • Hela hotellet är rökfritt

  • Kontanter i lokal valuta
  • Meastro (PIN)
  • MasterCard
  • VISA
  • 200

  • Engelska
  • Tyska
Bild på Upptäck Hamburg – utan att spräcka budgeten

Upptäck Hamburg – utan att spräcka budgeten

a&o Hamburg City är för dig som vill resa smart. Här får du ett centralt boende, en social atmosfär och en bra bas för att utforska allt Hamburg har att erbjuda.
Starta dagen med frukost, ge dig ut i stadens puls och avsluta kvällen på hotellets sky bar eller terrass. Enkelt, prisvärt och perfekt för en spontan cityresa.

Mer upplevelse – mindre kostnad.

7.1 /10 Bra
Baserat på 92 verifierade recensioner av riktiga gäster.
  • Läge
    7.0
  • Värde för pengarna
    7.2
  • Personalens vänlighet
    7.8
  • Atmosfär
    7.4
  • Rumskomfort och kvalitet
    6.7
  • Renlighet
    6.8
  • Frukost
    7.2
  • Läge
    7.0
  • Värde för pengarna
    7.2
  • Personalens vänlighet
    7.8
  • Atmosfär
    7.4
  • Rumskomfort och kvalitet
    6.7
  • Renlighet
    6.8
  • Frukost
    7.2
7.1 /10 Bra
Baserat på 92 verifierade recensioner av riktiga gäster.
  • Läge
    7.0
  • Värde för pengarna
    7.2
  • Personalens vänlighet
    7.8
  • Atmosfär
    7.4
  • Rumskomfort och kvalitet
    6.7
  • Renlighet
    6.8
  • Frukost
    7.2
  • Läge
    7.0
  • Värde för pengarna
    7.2
  • Personalens vänlighet
    7.8
  • Atmosfär
    7.4
  • Rumskomfort och kvalitet
    6.7
  • Renlighet
    6.8
  • Frukost
    7.2
4.3 /10 Saknar tillräckligt med betyg
Gästrecension - Deutschland
10 Juni 2026 , Par över 35 år
  • Gästen har inte lämnat några övriga kommentarer om sin vistelse.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
4.5 /10 Saknar tillräckligt med betyg
Jeannet Merz mooring - Nederland
3 Januari 2026 , Par över 35 år
  • Tyvärr har vi några pluspunkter
  • Helaas hebben wij weinig plus punten
  • Luktar avlopp. Rummet är skadat. Badrummet är inte rent. Toaletten är smutsig.
  • Striest. Stinkt naar rioollucht. Kamer beschadigd. Badkamer niet schoon.wc vies.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
9.4 /10 Fantastiskt
Renate Goldmann - Deutschland
30 December 2025 , Vänner
  • Gästen har inte lämnat några övriga kommentarer om sin vistelse.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
6.5 /10 Ganska bra
Gästrecension - Deutschland
1 December 2025 , Vänner
  • Gästen har inte lämnat några övriga kommentarer om sin vistelse.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
3.0 /10 Saknar tillräckligt med betyg
Florian Ceschinski - Deutschland
30 November 2025 , Par över 35 år
  • Gästen har inte lämnat några övriga kommentarer om sin vistelse.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
6.0 /10 Ganska bra
Gästrecension - Deutschland
5 Oktober 2025 , Vänner
  • Rum med flagnade väggar, mögliga duschar, regn som strömmar in genom fönstren och skapar pölar på fönsterbrädan och golvet. Hissar små och tar en evighet, matsalen cafeteria-liknande, ogästvänliga.
  • Zimmer mit abgeplatzten Teilen an den Wänden, Dusche mit Schimmelflecken, durch die Fenster regnet es rein dadurch Pfützen auf Fensterbrett und Fußboden. Aufzüge klein, brauchen ewig, Speisesaal mensaartig, lieblos,
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
7.5 /10 Bra
Gästrecension - Deutschland
5 Oktober 2025 , Par över 35 år
  • Gästen har inte lämnat några övriga kommentarer om sin vistelse.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
8.5 /10 Mycket bra
Gästrecension - Deutschland
15 September 2025 , Vänner
  • Gästen har inte lämnat några övriga kommentarer om sin vistelse.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
6.0 /10 Ganska bra
Gästrecension - Deutschland
15 September 2025 , Par över 35 år
  • Enkel in- och utcheckning, frukosten var okej för priset
  • Unkomplizierter Check-In/Out, Frühstück für den Preis Ok
  • Mögel och hår i duschen. Duschen på åttonde våningen var ljummen till kall. Den var väldigt högljudd och tunt ljudisolerad. Det var mycket trafikbuller, även på natten.
  • Schimmel u. Haare in der Dusche Dusche im 8. Stock lauwarm bis kalt Es ist sehr laut und hellhörig. Starker Verkehrslärm auch nachts.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
8.1 /10 Mycket bra
Gästrecension - Deutschland
12 September 2025 , Par över 35 år
  • Bra förbindelser till S-Bahn och U-Bahn.
  • Gute Anbindung an die S- und U-Bahn.
  • Väldigt högljutt. Beläget precis vid en trafikerad gata. På kvällarna var hotellet väldigt högljutt på grund av de många skolklasserna. Tystnaden återvände efter 22:00.
  • Sehr laut. Direkt an einer viel befahrenen Straße. Abends war es im Hotel sehr laut durch die vielen Schulklassen. Ab 22:00 Uhr kehrte Ruhe ein.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
Uppdaterar recensioner...

Oops, något gick fel...

Försök igen

Uppdatera sidan om det inte fungerar.

Parkering Parkering är inte tillgängligt på hotellet
Incheckning 15:00 - Utcheckning 10:00
Husdjur
  • Tillåtet: OK i vissa rum, på förfrågan. Observera att du inte är garanterad ett husdjursrum förrän din förfrågan är godkänd av hotellet.
  • 14 € per husdjur per natt
Rökning Hela hotellet är rökfritt