City Center Hotel Garni Cuxhaven Nordsee

Wilhelm-Heidsiek-Straße 19 27472 Cuxhaven Tyskland

Om hotellet

  • Läge
    6.3
  • Värde för pengarna
    5.9
  • Personalens vänlighet
    7.7
  • Atmosfär
    7.2
  • Rumskomfort och kvalitet
    5.8
  • Renlighet
    6.8
Baserat på 7 verifierade recensioner av riktiga gäster.
Läget ger möjlighet att snabbt utforska staden och turist- och kulturellt viktiga adresser.
Christoph A. Vollmer ‐ de, 20 Feb 2025
Wilhelm-Heidsiek-Straße 19 27472 Cuxhaven Tyskland
Närliggande platser
Centrum
600 m
Tågstation
600 m
Flygplats
80 km
Strand
1 km

När vill ni åka?

Dina resedatum

Visa bara erbjudanden med:

Tyvärr finns det inga rum som matchar din sökning. Vill du prova med andra datum eller filter?

Mest populära erbjudandet:

Rum

  • Max 2 vuxna (max 1 barn)
  • Dubbelsäng
24m2 Gratis WiFi Trådlöst internet Utsikt över gatan
Villkor
  • Frukostpaket

    • Inklusive frukost
      Njut av en härlig frukost efter en god natts sömn på ditt hotell. Boka din frukost nu!
    • Gratis avbokning
      Du avbokar gratis fram till 15:00 , 10 dagar innan ankomst
    • Betala i förskott
    Från 1476 kr.
    per natt, 2 vuxna
    Inga dolda avgifter
    Inga dolda avgifter
    Boka nu
    Bara 4 rum kvar hos oss!
    • Frukost mot tillägg 133,09 kr.
      kr. 133.09 per person per frukost
    • Gratis avbokning
      Du avbokar gratis fram till 15:00 , 10 dagar innan ankomst
    • Betala i förskott
    Från 1209 kr.
    per natt, 2 vuxna
    Inga dolda avgifter
    Inga dolda avgifter
    Boka nu
Finner boende...

Oops, något gick fel...

Försök igen

Uppdatera sidan om det inte fungerar.

Oops, något gick fel...

Försök igen

Uppdatera sidan om det inte fungerar.

details are loading...

Hotellinformation

  • Wilhelm-Heidsiek-Straße 19, 27472 , Cuxhaven, Tyskland
  • Incheckning 14:30

  • Utcheckning 10:30

  • Öppningstid: 08:00 - 22:00

  • Tidig incheckning. Nej

  • Tillåtet: I alla rum

  • 5 € per husdjur per natt

  • Hela hotellet är rökfritt

  • Kontanter i lokal valuta
  • 14

  • Engelska
  • Tyska
  • Franska
  • Spanska
  • Italienska
6.4 /10 Ganska bra
Baserat på 7 verifierade recensioner av riktiga gäster.
  • Läge
    6.3
  • Värde för pengarna
    5.9
  • Personalens vänlighet
    7.7
  • Atmosfär
    7.2
  • Rumskomfort och kvalitet
    5.8
  • Renlighet
    6.8
  • Läge
    6.3
  • Värde för pengarna
    5.9
  • Personalens vänlighet
    7.7
  • Atmosfär
    7.2
  • Rumskomfort och kvalitet
    5.8
  • Renlighet
    6.8
6.4 /10 Ganska bra
Baserat på 7 verifierade recensioner av riktiga gäster.
  • Läge
    6.3
  • Värde för pengarna
    5.9
  • Personalens vänlighet
    7.7
  • Atmosfär
    7.2
  • Rumskomfort och kvalitet
    5.8
  • Renlighet
    6.8
  • Läge
    6.3
  • Värde för pengarna
    5.9
  • Personalens vänlighet
    7.7
  • Atmosfär
    7.2
  • Rumskomfort och kvalitet
    5.8
  • Renlighet
    6.8
4.3 /10 Saknar tillräckligt med betyg
Gästrecension - Deutschland
22 April 2025 , Par över 35 år
  • ingen
  • Keine
  • Det är helt enkelt gammalt och i behov av renovering, mycket dålig luft, (mögeltillväxt?) Dålig frukost
  • Es ist einfach alt und renovierungsbedürftig, sehr schlechte Luft, (Schimmelbildung?) Schlechtes Frühstück
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
5.0 /10 OK
Gästrecension - Deutschland
2 April 2025 , Par över 35 år
  • Renlighet tveksam Pentry utan el Dörrlås otillräckligt
  • Sauberkeit fraglich Kochnische ohne Stromanschluss Türschloss ungenügend
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
6.3 /10 Ganska bra
Gästrecension - Deutschland
1 April 2025 , Par över 35 år
  • Vänligt välkomnande. Vi kunde även checka in före utsatt tid utan problem.
  • Freundlicher Empfang. Wir konnten auch problemlos vor der eigentlichen Uhrzeit einchecken.
  • Rummet var rent men i mycket dåligt skick. En del av möblerna är trasiga, badrummet är föråldrat och dessutom i mycket dåligt skick. Prisnivån är sedvanlig för området, men betydligt för hög jämfört med den standard som erbjuds.
  • Das Zimmer war in einem zwar sauberen, aber sehr schlechten Zustand. Die Möbel sind teilweise kaputt, das Badezimmer nicht mehr zeitgemäß und ebenfalls in einem sehr schlechten Zustand. Das Preisniveau ist zwar ortsüblich, aber gemessen am gebotenen Standard deutlich zu hoch.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
8.9 /10 Mycket bra
Christoph A. Vollmer - Deutschland
20 Februari 2025 , Ensam resenär
  • Läget ger möjlighet att snabbt utforska staden och turist- och kulturellt viktiga adresser.
  • Die Lage bietet die Möglichkeit, die Stadt und touristisch wie kulturell wichtige Adressen schnell zu erkunden.
  • Även om jag tycker att det är mysigt, är byggnadens arkitektur mer inriktad på att bo och det finns inget som heter mottagning i vanlig mening. Ingen lobby, men en intim hemtrevlig atmosfär. Detta kanske inte är vad alla förväntar sig. smaksak.
  • Obwohl ich es als gemütlich empfinde, so ist die Architektur des Gebäudes eher dem Wohnen verpflichtet und soetwas wie einen Empfang im gewohnten Sinne gibt es nicht. Keine Lobby, dafür eine intime Heimeligkeit. Das ist vielleicht nicht, was jedermann erwartet. Geschmackssache.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
7.0 /10 Bra
Gästrecension - Deutschland
17 December 2024 , Pensionerat par
  • centralt läge
  • zentrale Lage
  • 10 min. Vänta tills dörren öppnades. Iskall hall och rum.
  • 10min. Wartezeit bis die Tür geöffnet wurde. Eiskalter Flur und Zimmer.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
5.1 /10 OK
Gästrecension - Deutschland
28 Maj 2023 , Pensionerat par
  • Frukosten var ok
  • Frühstück war ok
  • Vedlöss sprang på gardinerna. Gardiner delvis trasiga. Köksmöjligheter finns men inget porslin etc.
  • Kellerasseln liefen auf der Gardine. Gardinen teilweise zerrissen. Kücheneinrichtung vorhanden aber kein Geschirr usw.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
8.7 /10 Mycket bra
Gästrecension - Deutschland
7 April 2023 , Familj med barn under 12 år
  • Super personlig, familj. Mycket hjälpsam och vänlig. Vi kommer gärna tillbaka
  • Super persönlich,familiär. Sehr hilfsbereit und freundlich. Wir kommen gerne wieder
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
Uppdaterar recensioner...

Oops, något gick fel...

Försök igen

Uppdatera sidan om det inte fungerar.

Parkering Parkering är inte tillgängligt på hotellet
Incheckning 14:30 - Utcheckning 10:30
Husdjur
  • Tillåtet: I alla rum
  • 5 € per husdjur per natt
Rökning Hela hotellet är rökfritt