- Idealiskt beläget i stadens centrum. Parkering finns under hotellet. Vackert möblerade rum.
- Ideaal gelegen in het centrum. Parkeren mogelijk onder het hotel. Mooi ingerichte kamers.
- Vid ankomsten låtsades personalen att de inte såg oss. Väldigt konstigt. Parkeringshuset är väldigt trångt. Hotellet är inte klart än.
- Bij aankomst deed personeel als of ze ons niet zagen. Heel vreemd.
Parkeergarage is heel krap.
Hotel is nog niet af.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer