Hotel New Flanders , 3 Stjärnor

Stationsplein 5 9100 Sint Niklaas Belgien
  • Wi-Fi
  • Hotel Eigen restaurang
  • Besök Gent

Om hotellet

  • Wi-Fi
  • Hotel Eigen restaurang
  • Besök Gent
Texten är automatiskt översatt och kan därför vara svår att förstå
  • Läge
    6.5
  • Värde för pengarna
    4.9
  • Personalens vänlighet
    5.9
  • Atmosfär
    5.1
  • Rumskomfort och kvalitet
    4.6
  • Renlighet
    5.4
Baserat på 8 verifierade recensioner av riktiga gäster.
Stationsplein 5 9100 Sint Niklaas Belgien
Närliggande platser
Centrum
500 m
Buss
200 m
Tågstation
200 m
Flygplats
51 km

När vill ni åka?

Dina resedatum

Visa bara erbjudanden med:

Tyvärr finns det inga rum som matchar din sökning. Vill du prova med andra datum eller filter?

Mest populära erbjudandet:

Rum

  • Max 2 vuxna
  • Dubbelsäng
Kombinerad dusch och badkar Trådlöst internet Utsikt över gatan
Villkor
    • Exklusive frukost
    • Gratis avbokning
      Du avbokar gratis fram till 12:00 , 1 dag innan ankomst
    • Betala i förskott
    Från 844 kr.
    per natt, 2 vuxna
    Inga dolda avgifter
    Inga dolda avgifter
    Boka nu
  • Max 2 vuxna
  • Dubbelsäng
16m2 Trådlöst internet Utsikt över gatan
Villkor
    • Exklusive frukost
    • Gratis avbokning
      Du avbokar gratis fram till 12:00 , 1 dag innan ankomst
    • Betala i förskott
    Från 1099 kr.
    per natt, 2 vuxna
    Inga dolda avgifter
    Inga dolda avgifter
    Boka nu
Finner boende...

Oops, något gick fel...

Försök igen

Uppdatera sidan om det inte fungerar.

Oops, något gick fel...

Försök igen

Uppdatera sidan om det inte fungerar.

details are loading...

Hotellinformation

  • Stationsplein 5, 9100 , Sint Niklaas, Belgien
  • Incheckning 14:00

  • Utcheckning 12:00

  • 24-timmars reception

  • Tidig incheckning. Ja

  • Inte tillåtet

  • Hela hotellet är rökfritt

  • 20

5.3 /10 OK
Baserat på 8 verifierade recensioner av riktiga gäster.
  • Läge
    6.5
  • Värde för pengarna
    4.9
  • Personalens vänlighet
    5.9
  • Atmosfär
    5.1
  • Rumskomfort och kvalitet
    4.6
  • Renlighet
    5.4
  • Läge
    6.5
  • Värde för pengarna
    4.9
  • Personalens vänlighet
    5.9
  • Atmosfär
    5.1
  • Rumskomfort och kvalitet
    4.6
  • Renlighet
    5.4
5.3 /10 OK
Baserat på 8 verifierade recensioner av riktiga gäster.
  • Läge
    6.5
  • Värde för pengarna
    4.9
  • Personalens vänlighet
    5.9
  • Atmosfär
    5.1
  • Rumskomfort och kvalitet
    4.6
  • Renlighet
    5.4
  • Läge
    6.5
  • Värde för pengarna
    4.9
  • Personalens vänlighet
    5.9
  • Atmosfär
    5.1
  • Rumskomfort och kvalitet
    4.6
  • Renlighet
    5.4
5.6 /10 OK
Gästrecension - Nederland
31 Maj 2026 , Ensam resenär
  • Läget, nära stationen. Personalen/ägarna är vänliga, vilket gör det mycket synd att upplevelsen och rummet inte var bra.
  • locatie, dicht bij het station. Personeel/eigenaren zijn vriendelijk, waardoor het zeer jammer is dat de ervaring en de kamer niet goed waren.
  • Rummet var fullt av flugor och myggor. Handfatet saknade avlopp och var ett stort gapande hål. Ingen badkarspropp; jag var tvungen att be om en och fick det enkla svaret två gånger att propparna var urkopplade... Trots att jag bokat ett rum med badkar kunde jag inte heller få ett annat rum; precis när jag ville ha pengarna tillbaka var det plötsligt ett kontaktuttag... TV:n slogs på men hade inga kanaler. Jag var tvungen att gå till servicedisken för detta också. Det fixades så småningom, men det tog upp en del av min tid. Rum 11 ligger precis bredvid trätrappan, vilket gör att man hör alla komma och gå. Hotellet är extremt bullrigt; man kan höra alla prata, gå och TV:n från andra rum. Det hjälper inte att golvet är laminat. Och en utbränd hårtork.
  • Kamer zat vol vliegen en muggen. De gootsteen had geen putje en was een groot gapend gat. Geen bad stop, heb hier voor moeten vragen en kreeg 2 keer het simpele antwoord dat de stoppen op zijn... Ondanks ik een kamer geboekt heb met bad. Ik kon ook geen andere kamer krijgen, bij het punt dat ik mijn geld terug wilde hebben was er ineens een stop... De tv ging wel aan maar had geen kanalen. Ook hiervoor moest ik naar de service balie. Dit is uit eindelijk wel gemaakt maar ging van mijn tijd af. Kamer 11 ligt gelijk naast de houten trap en zorgt ervoor dat je iedereen hoort komen en gaan. Het hotel is super gehorig, je hoort iedereen praten, lopen en de tv van andere kamers. Het helpt niet dat de vloer van laminaat is. En doorgebrande fohn.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
4.0 /10 Saknar tillräckligt med betyg
Joke Plomp - Nederland
2 Juni 2025 , Pensionerat par
  • Nej
  • Geen
  • Mycket dåligt, mycket försenat underhåll. Mycket varmt i rummet, för när man öppnar fönstren är det mycket oväsen, stank och flugor. Hotellrummet ser inte alls ut som på bilderna. Sängen är bra, men väldigt liten.
  • Zeer armoedig, erg veel achterstallig onderhoud. Erg warm op kamer, want bij openen ramen veel last van herrie, stank en vliegen. Hotelkamer lijkt voor geen meter op de plaatjes. Bed is goed, maar erg klein.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
4.0 /10 Saknar tillräckligt med betyg
Gästrecension - Nederland
24 Mars 2025 , Par över 35 år
  • Nej!
  • Geen!
  • Mycket seriöst omodernt hotell, med förfallna rum/badrum och när man kommer in ser man att de fortfarande har allt julpynt hängande och husreglerna gällande Corona
  • Zeer ernstig verouderd hotel, met vervallen kamers/badkamers en bij binnenkomst zien, dat ze alle kerstversiering nog hebben hangen en de huisregels m.b.t. Corona
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
7.4 /10 Bra
Gästrecension - België
19 April 2024 , Ensam resenär
  • Nära till allt
  • Kortbij alles
  • Inget kylskåp i rummet. Bullerföroreningar från tåg och trafik
  • Geen frigo op de kamer Geluidsoverlast van treinen en verkeer
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
5.1 /10 OK
Gästrecension - Nederland
12 April 2023 , Par över 35 år
  • Enkelt hotell som i princip ska uppfylla våra behov.
  • Eenvoudig hotel dat in beginsel zou moeten voldoen aan onze wensen.
  • Knappast någon kommunikation med ägaren. Täppt handfat som bara delvis reparerades, men framför allt bristen på frukost medan den veckan var bokad och betald. Fick för övrigt omedelbart pengar tillbaka, men du kan inte äta pengar. Argumentet var; vi serverar inte frukost längre sedan corona. Varför erbjuds det då fortfarande? Hygienen på hotellrummet var tillräcklig men absolut inte på topp. r
  • Nauwelijks communicatie met de eigenares. Verstopte wasbak die slechts ten dele werd hersteld, maar vooral het gebrek aan een ontbijt terwijl dat wek was geboekt en betaald. Overigens direct geld terug gekregen, maar geld kun je niet eten. Het argument was; we serveren sinds corona geen ontbijt meer. Waarom wordt het dan nog aangeboden? De hygien op de hotelkamer was voldoende maar zeker niet top. r
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
5.4 /10 OK
Gästrecension - Nederland
16 Augusti 2022 , Familj med barn under 12 år
  • Gästen har inte lämnat några övriga kommentarer om sin vistelse.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
7.4 /10 Bra
Gästrecension - België
7 Februari 2022 , Par över 35 år
  • Gästen har inte lämnat några övriga kommentarer om sin vistelse.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
6.9 /10 Ganska bra
Silvy de coninck - België
4 Oktober 2021 , Personer under 35 år
  • Praktiskt nära stationen
  • Handig dicht bij station
  • Sängen är inte hållbar. Både jag och min vän var exakt gamla dagen efter. Våra kroppar sprack och gick sönder omg vilken dålig säng. Då var toalettsitsen trasig. Badet är gjort för smala människor och endast små människor. Dörrnumret föll av. Kort sagt, vi var väldigt glada över att vara tillbaka hemma på vårt eget hotell. Vi kommer verkligen inte att göra det här igen. Det är ett bra pris, men inte om du har mycket ont i ryggen. Så jag kommer definitivt inte tillbaka.
  • Bed is niet houdbaar. Zowel men vriend als ik waren de volgende dag precies oudjes. Ons lichaam gekraakt en gebroken omg wat een slecht bed. Dan was de wc bril kapot. Het bad is gemaakt voor enkel smalle mensjes en kleine mensjes. De deur nummer viel er af. Kortom wij waren zeer blij terug in ons eigen hotel thuis te zijn. Dit doen we echt niet opnieuw. Het is een leuke prijs maar niet als je dan mega veel rugpijn hebt. Dus ik keer echt niet meer terug.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
Uppdaterar recensioner...

Oops, något gick fel...

Försök igen

Uppdatera sidan om det inte fungerar.

Parkering
  • Parkering är inte tillgängligt på hotellet
  • Parkering i närheten 12 € per dag
Incheckning 14:00 - Utcheckning 12:00
Husdjur Inte tillåtet
Rökning Hela hotellet är rökfritt