TULIP Hotels & Residences – Zwolle , 3 Stjärnor

Schuttevaerkade 40 8021 DB Zwolle Nederländerna
  • Nära centrum
  • Bekväma hotell
  • Restaurang

Om hotellet

  • Nära centrum
  • Bekväma hotell
  • Restaurang
Texten är automatiskt översatt och kan därför vara svår att förstå
  • Läge
    8.1
  • Värde för pengarna
    6.3
  • Personalens vänlighet
    7.5
  • Atmosfär
    7.1
  • Rumskomfort och kvalitet
    6.6
  • Renlighet
    7.1
  • Frukost
    7.2
Baserat på 106 verifierade recensioner av riktiga gäster.
Läget nära stadens centrum var utmärkt. Rummet var fläckfritt. En resväskshylla var perfekt. Ett bra antal handdukar tillhandahölls.
Ilona Hesselink ‐ nl, 23 Okt 2025
Schuttevaerkade 40 8021 DB Zwolle Nederländerna
Närliggande platser
Centrum
1 km
Buss
1 km
Tågstation
3 km

När vill ni åka?

Dina resedatum

Visa bara erbjudanden med:

Tyvärr finns det inga rum som matchar din sökning. Vill du prova med andra datum eller filter?

Mest populära erbjudandet:

Minst 10 % rabatt
Twin Zimmer
Villkor
Twin Zimmer
  • Inkluderar en bra frukost
  • Ingen återbetalning - kan inte om- och avbokas
    Det går inte att om- eller avboka det här erbjudandet. Du kan inte få din betalning återbetald då det är ett särskilt rabatterat pris
  • Betala i förskott
Från 1346 kr.
per natt, 2 vuxna
Inga dolda avgifter
Inga dolda avgifter
Boka nu
Bara 4 rum kvar hos oss!

Rum

  • Max 2 vuxna
  • Dubbelsäng
14m2 Gratis WiFi
Villkor
  • Upgrade Special

    • Få en bättre rumstyp
    • Inkluderar en bra frukost
    • Ingen återbetalning - kan inte om- och avbokas
      Det går inte att om- eller avboka det här erbjudandet. Du kan inte få din betalning återbetald då det är ett särskilt rabatterat pris
    • Betala i förskott
    Från 1413 kr.
    per natt, 2 vuxna
    Inga dolda avgifter
    Inga dolda avgifter
    Boka nu
    Bara 4 rum kvar hos oss!
Finner boende...

Oops, något gick fel...

Försök igen

Uppdatera sidan om det inte fungerar.

Oops, något gick fel...

Försök igen

Uppdatera sidan om det inte fungerar.

details are loading...

Hotellinformation

  • Schuttevaerkade 40, 8021 DB , Zwolle, Nederländerna
  • Incheckning 15:00

  • Utcheckning 12:00

  • 24-timmars reception

  • Tidig incheckning. Du får inte tillgång till rummet tidigare, men är välkommen att lämna ditt bagage i receptionen.

  • Måndag: 06:00 - 10:00

    Tisdag: 06:00 - 10:00

    Onsdag: 06:00 - 10:00

    Torsdag: 06:00 - 10:00

    Fredag: 06:00 - 10:00

    Lördag: 06:00 - 11:00

    Söndag: 06:00 - 11:00

  • Måndag: Stängt

    Tisdag: Stängt

    Onsdag: Stängt

    Torsdag: Stängt

    Fredag: Stängt

    Lördag: Stängt

    Söndag: Stängt

  • Inte tillåtet

  • Hela hotellet är rökfritt

  • American Express
  • Kontanter i lokal valuta
  • Meastro (PIN)
  • MasterCard
  • VISA
  • 69

  • Nederländska
  • Engelska
  • Tyska
  • Spanska
7.0 /10 Bra
Baserat på 106 verifierade recensioner av riktiga gäster.
  • Läge
    8.1
  • Värde för pengarna
    6.3
  • Personalens vänlighet
    7.5
  • Atmosfär
    7.1
  • Rumskomfort och kvalitet
    6.6
  • Renlighet
    7.1
  • Frukost
    7.2
  • Läge
    8.1
  • Värde för pengarna
    6.3
  • Personalens vänlighet
    7.5
  • Atmosfär
    7.1
  • Rumskomfort och kvalitet
    6.6
  • Renlighet
    7.1
  • Frukost
    7.2
7.0 /10 Bra
Baserat på 106 verifierade recensioner av riktiga gäster.
  • Läge
    8.1
  • Värde för pengarna
    6.3
  • Personalens vänlighet
    7.5
  • Atmosfär
    7.1
  • Rumskomfort och kvalitet
    6.6
  • Renlighet
    7.1
  • Frukost
    7.2
  • Läge
    8.1
  • Värde för pengarna
    6.3
  • Personalens vänlighet
    7.5
  • Atmosfär
    7.1
  • Rumskomfort och kvalitet
    6.6
  • Renlighet
    7.1
  • Frukost
    7.2
5.5 /10 OK
Jelle Kramer - Nederland
26 Juni 2026 , Pensionerat par
  • Nära centrum, bra säng
  • Dichtbij centrum goed bed
  • Parkering betald med parkeringsmätare innebär att man måste betala igen klockan nio på morgonen. Vi kunde inte få ett rum med badkar trots vår uppgradering; hissen var trasig.
  • Parkeren betaald met parkeermeter moet je smorgens om negen uur alweer betalen. Konden geen kamerkrijgen met bad ondanks onze upgrade lift was stuk
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
9.1 /10 Fantastiskt
Ria Cleveringa - Nederland
24 Maj 2026 , Pensionerat par
  • Inom gångavstånd från centrum
  • Op loopafstand van het centrum
  • Det gör jag inte
  • Heb ik niet
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
8.6 /10 Mycket bra
Gästrecension - Nederland
12 April 2026 , Par över 35 år
  • Läget är utmärkt och rummen är vackert renoverade.
  • Ligging is prima en mooie gerenoveerde kamers
  • Det nämndes inte under bokningsprocessen att man behöver reservera en parkeringsplats; om det inte anges antar man att det finns tillräckligt med plats för att parkera gratis. I det här fallet hade vi tur att det fanns en kommunal parkering tvärs över gatan där man kunde parkera gratis från 18:00 till 09:00.
  • Dat er bij het reserveren niet vermeld werd dat je een parkeerplaats dient te reserveren, als dat er niet bij staat ga je ervan uit dat er voldoende ruimte is om gratis te parkeren is. Nu hadden we geluk dat er aan de overkant een gemeentelijke parkeerplaats was waar je van 18.00u tot 9.00u gratis kon parkeren
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
5.4 /10 OK
Machteld Hardenbol - Nederland
11 April 2026 , Vad tycker tidigare gäster?
  • Platsen och rummen är redan klara och snygga.
  • De plek en de kamers zijn al wel klaar en netjes.
  • För närvarande under renovering. Irriterande. Stökigt. Rummet är okej, men resten är verkligen undermåligt. Jag tycker att om man är mitt uppe i en så stor renovering bör man justera priset därefter.
  • Op dit moment in verbouwing. Storend. Rommelig. Kamer in orde, maar de rest echt onder maat. Ik vind dat als je in zon grote verbouwing zit je je prijs daar aan moet passen.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
7.0 /10 Bra
Gert Klamer - Nederland
12 Mars 2026 , Par över 35 år
  • Renoverade rum. Perfekt för 1 eller 2 nätter.
  • Vernieuwde kamers. Prima voor 1 of 2 overnachtingen.
  • Bottenvåningen renoveras. Som ett resultat var restaurangen och baren stängda under vår vistelse. Det var ingen stor sak i sig, men det hade inte meddelats i förväg. Jag tycker inte att det är särskilt artigt.
  • Benedenverdieping wordt verbouwd. Daardoor waren tijdens ons verblijf het restaurant en bar gesloten. Op zich niet erg, maar werd niet vooraf gemeld. Dat vind ik niet echt netjes.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
7.6 /10 Bra
Gästrecension - Nederland
22 Februari 2026 , Par över 35 år
  • Trevligt enkelt hotell, vänlig och hjälpsam personal, kaffe- och tefaciliteter på rummet, bra säng och fint badrum.
  • Prettig basic hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, koffie/theemogelijkheid op de kamer, prima bed en mooie badkamer.
  • Mörka korridorer och pappersskyltarna (utgång, ingen passage) fästa på väggarna med tejp ger ett något sjabbigt intryck.
  • Donkere gangen en de papieren aanwijzingen (exit, geen doorgang) met duct tape op de muren bevestigd geven een wat shabby indruk.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
5.6 /10 OK
Gästrecension - Nederland
16 Februari 2026 , Grupp
  • Läget är fantastiskt, man är verkligen nära centrum. Rummet är fint, två eluttag vid sänggavlarna uppskattas definitivt.
  • De ligging is geweldig, je zit echt heel dichtbij het centrum Kamer is fijn, twee stopcontacten bij hoofdeindes wordt zeker gewaardeerd
  • Dålig frukost Byggnaden är verkligen dålig och har ingen atmosfär Allt verkar gammalt och smutsigt Receptionen är konstig och mannen visste inte vad han gjorde Bullrig byggnad
  • Slecht ontbijt Gebouw is echt karig en sfeerloos Alles lijkt oud en vies Receptie is vreemd en de man wist niet wat hij aan het doen was Gehorig gebouw
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
4.3 /10 Saknar tillräckligt med betyg
Gästrecension - Nederland
24 Januari 2026 , Par över 35 år
  • Nära till centrum
  • Dichtbij centrum
  • Mycket dålig kommunikation, totalrenoveringar som vi inte visste något om. Vi rapporterade det och fick höra att det fanns på deras hemsida men inte på Hotelspecial. Jag tror att de måste ha nämnt det där också. Inget kaffe fanns tillgängligt efter en lång bilresa. Stor TV på rummet, men den fungerade inte!!! Vi rapporterade det och fick höra att det faktiskt inte fungerade. Vi fick inte heller veta om det, utan att blinka. Inga farväl när vi checkade ut; vi fick förmodligen inte lämna in ett klagomål.
  • Zeer slechte communicatie, complete verbouwing waar wij niets van wisten. Aangegeven en werd gezegd dat het wel op hún site stond maar niet op Hotelspecial. Dat moet daar dan ook doorgegeven zijn lijkt me. Geen kopje koffie mogelijk, na een lange rit. Grote tv op de kamer, maar die deed het niet!!! Aangegeven en werd gezegd dat die idd niet deed. Is ook niet aan ons medegedeeld, zonder blikken of blozen. Geen gedag gezegd toen we uitcheckten , we mochten waarschijnlijk geen klacht doorgeven???
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
5.4 /10 OK
Joop Wijers - Nederland
20 Januari 2026 , Par över 35 år
  • plats
  • Ligging
  • Stort kaos på grund av renoveringen.
  • Grote chaos door renovatie.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
5.5 /10 OK
Gästrecension - Nederland
29 December 2025 , Annat
  • Läget nära centrum, rummet var snyggt inrett, snyggt badrum
  • ligging nabij centrum, kamer was netjes ingericht, nette badkamer
  • Rummet hade varit dubbelbokat! Detta resulterade i att vi väcktes mitt i natten av en annan gäst som också hade blivit tilldelad detta rum. Vi var också tvungna att ringa nattportieren två gånger (som var synbart obekväm). Nästa dag fick vi bara ett ljummet svar från de mycket unga kvinnorna i receptionen: "Vi förstår att det var ett misstag igår." Hittills har vi inte hört några riktiga ursäkter eller någon kontakt från hotellet alls. Det var en hemsk upplevelse på ett hyfsat men daterat hotell, där hissen, i synnerhet, ser väldigt sliten ut.
  • De kamer was dubbel uitgegeven! Wat ertoe leidde dat we in de nacht gewekt werden door een andere gast die ook deze kamer had toegewezen gekregen. Nog 2x nacht portier erbij (die zich er zichtbaar ongemakkelijk bij voelde). Volgende dag slechts een lauwe reactie van de nog erg jonge dames aan de balie "we begrepen dat er een foutje was gemaakt, gisteren". Tot nu toe geen echte excuses of überhaupt nog contact van het hotel gehoord. het was een verschrikkelijke ervaring in een redelijk maar gedateerd hotel, waarvan zeker de lift er zeer afgeleefd uit ziet.
Markera som olämplig property.review.report_review_answer
Uppdaterar recensioner...

Oops, något gick fel...

Försök igen

Uppdatera sidan om det inte fungerar.

Parkering
  • Laddare för elbil
  • Parkering på hotellet 7,50 € per dag
  • Parkering i närheten 11 € per dag
Incheckning 15:00 - Utcheckning 12:00
Husdjur Inte tillåtet
Rökning Hela hotellet är rökfritt